Autósiskola - Jogosítvány
Legnagyobb iskola, baráti ár Ajándékutalvány Ajándékutalvány
A Cégről
Gyakori kérdések
Áraink
Tanfolyamok
Galéria
Egyedi járműparkunk
Gyakorló vezetés
Vizsgaidőpontok
Learning In English
Kezdőlap

Ízelítő járműparkunkból:

Gyakori kérdések

Ezen az oldalon szeretnénk egy rövid, átfogó tájékoztatást közölni iskolánk működéséről, a nálunk alkalmazott árképzésről és az elvárható bánásmódról.

Nem szeretnénk visszaélni az érdeklődők türelmével, de úgy gondoljuk, hogy az oldal végig böngészése megér néhány percet, hogy választ kapjanak a gyakran feltett kérdésekre.

A Csigavér árkalkulációja

A pótóráról

Mi a pótóra?

Mi az a "hiéna" módszer?

Bánásmód

Mennyi idő alatt lesz jogosítványom?

Elég az alaptandíj a jogosítványra?

Gyanús ajánlatok…

Jó oktató, rossz oktató…

Mit tegyek, ha problémám van az oktatóval?

Hogyan válthatom ki a jogosítványom?

Árkalkuláció

Árainkat igyekszünk mindenkor olyan szinten megállapítani, hogy a jogosítvány széles réteg számára megfizethető legyen.

Van egy szlogenünk, hogy KERESSE AZ IGAZIT! MÁSOLJÁK AZ ÁRAINK.

Mit szeretnénk ezzel sugallni?

Minden piacon megfigyelhető egy jelenség, hogy a kínálati oldalon szereplők a piacvezetőt próbálják utánozni.

Ez általában a vezető pozícióban lévő céget bosszantja, de nem tud ellene mit tenni.

Nálunk is ez a helyzet.


Mi a pótóra?

A hatóság által kötelezően előírt óraszám feletti óra a pótóra. Pl. „B” (személygépkocsi) kategóriánál a 29. órát követő órák számítanak pótórának.

Az, hogy a pótóra valamivel drágább, mint az alapóra, az normálisnak tekinthető. Az alapoktatásban ugyanis jóval kevesebb kilométert tesz meg egy tanulókocsi. Egyrészt a speciális feladatok, másrészt a tanuló ilyenkor még természetes gyakorlatlansága miatt.

Ahol pedig az alapóra ára megegyezik a pótóra árával, ott már az alapóra díját is magasra kalkulálják.

Hogy valaki mennyi idő alatt tudja elsajátítani az alapvető biztonságos közlekedéshez elegendő gépjárművezetői tudást, az nagymértékben függ az illető egyéni adottságaitól. Itt is, mint az élet egyéb területein (sport, zene, tudományok, stb.) van, aki könnyen elsajátít valamit, van, aki jobban megszenved vele.

Ezért nem lehet pontos választ adni arra a kérdésre, hogy mennyibe fog kerülni a jogosítvány, és mennyi időbe telik a megszerzése.

Az a korrekt, ha az autósiskola közli az alaptandíjat, az esetlegesen felmerülő pótórák díját és a járulékos költségeket. Ezek összessége teszi ki a jogosítvány árát, ami egyénenként nagyon eltérő lehet.

Csodák nincsenek! Ahol csodát ígérnek, azt érdemes fenntartással fogadni!


A pótóráról

2013. augusztus 15. óta a gyakorlati vizsgára bocsátás feltétele a 29 kötelezően levezetett óra mellett 580 km menettávolság teljesítése is.

A budapesti forgalomban 29 óra alatt ez egy tanulóvezető számára fizikai képtelenség.

Országos szakmai statisztikák eddig is azt mutatták, hogy egy átlagos tanulóvezetőnek kb. 45 órára van szüksége ahhoz, hogy az első forgalmi vizsgáját sikeresen teljesítse. Ezután valószínűleg a pótórák száma tovább fog nőni.

Sok autósiskola ezzel a problémával visszaélve elképesztő mértékben felemelte a pótórák árát (átlag 2.700 Ft) gondolván, hogy a tanulók zöme úgyis csak az alaptandíjra koncentrál.

Ezért beiratkozás előtt nagyon fontos firtatni a pótórák költségét is!


Mit nevezünk "hiéna" módszernek?

Jellemzően a tanulók zöme a nyári időszakban szeretne jogosítványt szerezni, akkor viszont szédületes gyorsasággal.

Annak ellenére, hogy a nyáron több mint 50 gyakorlati oktató igyekezett kiszolgálni a tanulók igényeit, mutatkozott némi torlódás, vagyis néha a sikeres KRESZ vizsga után nem tudtunk rögtön tanulókocsit biztosítani.

Sajnos az idei évre - az iskolákon kívül álló objektív okok miatt - tovább nőtt a tanuló kocsira várakozók száma.

Melyek ezek az okok?

  1. Szakoktató képzés befagyasztása (szakma elöregszik, nincs utánpótlás).
  2. Tavalyi NKH elektronikai rendszer összeomlása, melynek következtében több ezer tanuló torlódott fel KRESZ vizsgára várva (ez állandó média téma is volt). A feltorlódott tanuló tömeg aztán egyszerre zúdult rá az oktatókra. Ez még most is érezteti a hatását.
  3. Oktatói munkaidő hatósági korlátozása, illetve az 580 km kötelezően teljesítendő menettávolság bevezetése.
  4. A jó idő beálltával a különösen sok beiratkozó.

Ez a jelenség lényegében valamennyi Budapesti képzőszervet érinti, kivéve azokat a „HIÉNA” iskolákat akik eleve meglovagolják ezt a helyzetet.

A „hiéna” konstrukció lényege:

Ezeknél az iskoláknál valamiért elenyésző a beiratkozók száma (vajon miért?), tehát eleve van egy alapkapacitásuk. Vendéglátós példával élve van olyan étterem, ahová hetekre előre kell asztalt foglalni, de több az olyan, amelyik csúcsidőben is pang az ürességtől. A megnövekedett tanuló létszám miatt szükségessé vált további oktatói kapacitást utóbbi iskolák jelenleg úgy próbálják biztosítani, hogy néhány etikátlan oktatót elcsábítanak azzal, hogy dupla áron oktassák le a másik iskolától eljövő türelmetlen tanulót.

Így a „hiéna” iskola és a „hiéna” oktató is tisztességtelen haszonra tesz szert.

Mi a probléma ellenére sem szeretnénk ebbe a kategóriába tartozni.

A 80-as években volt már hasonló helyzet, amikor a sikeres KRESZ vizsga után hónapokat kellett várni, hogy a tanuló elkezdhesse a vezetést (Reméljük, hogy idáig talán nem fajul a helyzet, és azt sem értjük, hogy kinek állt érdekében ezt előidézni.).

A problémát egyrészt a szakoktató képzés újraindítása oldaná meg (ez hatósági jogkör).

További lehetőség, hogy aki teheti, ősszel és télen is tanuljon vezetni.

A téli vezetésnek előnye az is, hogy aki megtanulja uralni az autót téli, csúszós utakon, annak valószínűleg nyáron nem lesz problémája, viszont ez fordítva nem igaz.

Köszönjük megértésüket! Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk a probléma kezelésére.


Bánásmód

Alapelvünk ,hogy a hozzánk fordulókat nem tanulóként, hanem partnerként kezeljük.

Rendkívül fontos számunkra, hogy az iskolával kapcsolatba kerülő ügyfelek elégedettek legyenek a kapott szolgáltatással.

Az a tény, hogy már hosszú évek óta minket választanak a legtöbben azt igazolja, hogy ez a törekvésünk sikerrel jár.

De mivel a világon semmi sem tökéletes, mi is hibázhatunk.

Igyekszünk azt nyújtani, amit és ahogyan megígérünk, ha pedig ez nem mindig sikerül, tanulunk hibáinkból.

Sokat segítene ebben tanulóink visszajelzése.

Van egy mondás, miszerint: „ha meg volt velünk elégedve, mondja el másoknak, ha problémája van, nekünk szóljon!”


Jó oktató, rossz oktató…

Van egy elképzelés, miszerint egy oktatót mindig és mindenkinek szeretnie kell.

Ebben nyilvánvalóan két dolog nem stimmel: a „mindig” és a „mindenkinek”.

Olyan ember még nem született a világra, aki mindenkinek megfelelt volna.

Minden embernek más és más az értékítélete. Ebből fakad, hogy ugyanaz az oktató az egyik ember szemében zseniális, míg más szemében kevésbé szimpatikus.

Arra is akadt példa, hogy a tanuló a vizsgára kirendelt vizsgabiztossal nem volt megelégedve, és annak ellenére, hogy a vizsgabiztos nem az autósiskola dolgozója, az ő kifogásolt viselkedéséért is minket okolt.

Annak ellenére, hogy oktatóinkat különös gonddal válogatjuk, előfordulhat, hogy nem megfelelő ember kerül a csapatba, éppen ezért közös érdekünk, hogy a problémák mielőbb a felszínre kerüljenek.

Ennek a legegyszerűbb módja, ha tisztelt ügyfeleink észrevételeikkel, panaszaikkal segítik munkánkat.

Ha Ön úgy érzi, hogy oktatójával nem tud megfelelően együttműködni, akkor kérjük hogy ezt idejében jelezze ügyfélszolgálatunk felé, és mi minden hátrányos következmény nélkül készséggel biztosítunk Önnek másik oktatót.

Segítségüket előre is köszönjük!

Kapcsolat
Elküldöm ezt az oldalt
Jelentkezés

Ügyfélszolgálataink
Ügyfélszolgálataink
Keleti (H-Szo): 333-4007
Boráros tér (H-Szo): 323-1093
Nyugati (H-Szo): 331-8843
Üllői út (H-Szo): 297-3598
Kelenföld (H-P): 204-1484
Fehérvári út (H-P): 279-0391
Pesterzsébet (H-P): 287-81-50
Haller u. (H-Szo): 215-4271,
215-9072
Hétvégén is hívható:
06-20-574-0425


Csigavér Autós-Motoros Iskola Budapest - Minden jog fenntartva www.csigajogsi.hu Partnereink Elküldöm ezt az oldalt

Jogosítvány - Csigavér Autósiskola Vállalkozási feltételek